Seminarium komunikacji i reklamy
search
  • Seminarium komunikacji i reklamy

Seminarium komunikacji i reklamy wyrobów medycznych

1 795,80 zł
Brutto

Seminarium komunikacji i reklamy wyrobów medycznych: Wyroby medyczne - Produkty lecznicze - Działalność lecznicza. Zgodna z obowiązującym prawem reklama i komunikacja w mediach i social mediach

Ilość
Dostępne

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Seminarium komunikacji i reklamy wyrobów medycznych: Wyroby medyczne - Produkty lecznicze - Działalność lecznicza. Zgodna z obowiązującym prawem reklama i komunikacja w mediach i social mediach

Prelegenci: r. pr. dr Jan Szulc; adw. Michał Gajda; red. mgr prawa Andrzej Gross

Cena: 1450 zł +VAT = 1783,5 zł

Termin: 08. 09. 2025 - REJESTRACJA OTWARTA (liczba miejsc ograniczona)

Miejsce: Hotel Lord. Al. Krakowska 218, Warszawa


Czy wiesz, jak reklamować się w medycynie po zmianach przepisów?
Na początku 2023 roku w życie weszła Ustawa o wyrobach medycznych, która mocno ograniczyła możliwości reklamowe w branży medycznej. Zakazano praktycznie reklamy produktów leczniczych w mediach ogólnodostępnych, a kary za nieprzestrzeganie nowych zasad mogą być bardzo wysokie.

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie: „Marketing w medycynie po zmianach prawnych – jak reklamować się legalnie i skutecznie?”

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jakie są aktualne ograniczenia i możliwości reklamowe w medycynie po wprowadzeniu Ustawy o wyrobach medycznych
  • Jak prowadzić komunikację marketingową, by uniknąć ryzyka wysokich kar finansowych
  • Jak skutecznie dostosować strategię marketingową do nowych wymogów prawnych


Szkolenie jest dedykowane dla:

  • Szefów firm dystrybucyjnych i producentów wyrobów medycznych
  • Specjalistów ds. marketingu w firmach medycznych
  • Menedżerów klinik i placówek medycznych

Agenda spotkania

9:30- rejestracja, kawa

10:00 - Powitanie uczestników, wstęp do szkolenia

10:15 - adw. Michał Gajda: "Wprowadzanie wyrobów medycznych do obrotu i używania"

  • Definicja wyrobu medycznego
  • Nadawanie oznaczenia CE dla wyrobów medycznych
  • Rejestracja i wprowadzanie wyrobów medycznych do obrotu

11:15 - Przerwa

11:30 - red. mgr prawa Andrzej Gross: "Praktyczne aspekty komunikacji o wyrobach medycznych i produktach leczniczych"

  • Definicja reklamy, informacji i edukacji zdrowotnej
  • Komunikacja w mediach medycznych i periodykach tylko dla profesjonalistów
  • Komunikacja w mediach mainstreamowych i social mediach

12:15 - Przerwa

12:30 - r. pr. dr Jan Szulc: "Reklama wyrobów medycznych - Ustawa o wyrobach medycznych"

  • Reklama wyrobów medycznych do publicznej wiadomości
  • Reklama w mediach medycznych i periodykach tylko dla profesjonalistów
  • Dozwolone działania z użyciem nazw i wizerunków wyrobów medycznych w social mediach i na stronach internetowych

13:30 - 13:45 - Przerwa

13:45 - red. mgr prawa Andrzej Gross: "Wizerunek i prawo autorskie w komunikacji informacyjnej, edukacyjnej i reklamowej”

  • Kodeks Etyki Lekarskiej, a działania marketingowe i reklamowe lekarzy
  • Wykorzystanie wizerunku w gabinecie lekarskim oraz w informacji i reklamie o wyrobach medycznych i produktach leczniczych
  • Wykorzystywanie materiałów filmowych, fotografii i muzyki w materiałach informacyjnych i reklamowych

14:30 - Lunch

15:30 - Zakończenie szkolenia

SPSMedia
999 Przedmioty

Zobacz także

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.